i en annan del av mitt liv

Sitter och kollar på ett program med elever som ska ta examen för att få arbeta i en restaurang. Konstigt, att man ska behöva ta examen för det? Vilka konstiga regler det finns i USA. 
Om en stund kommer min syster hem och hämtar mig så ska vi till mormor och äta. Ska bli kul att hälsa på henne, det var ett tag sen eftersom att jag har så mycket annat för mig om dagarna. Men perfekt när hon bjuder på mat när mamma inte är hemma. Då slipper vi ju göra det själva, plus att vi slipper disken ;)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att höra med bästavän Mikaela om hon vill hitta på något. Myskväll med lite alkohol och gottigheter skulle jag behöva. Är på konstigt humör men vet inte varför, därför får jag hoppas på att denna kvällen blir bra så att mitt humör bli bättre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: