Hemma igen :)

Blev inget bloggande i malmö eftersom att mitt internet vägrade fungera till annat än facebook. Så det var där mina dagliga och nattliga aktiviteter hamnade till slut.
Nu är jag i alla fall hemma. Ska packa ny väska och ladda om batterierna, även hinna med att övningsköra lite och sen bär det av till Mellbystrand i några dagar för lite party bland annat.
Har i alla fall haft sjukt roligt i Malmö. Åkte över till Köpenhamn och gick på Tivoli och shoppade lite i stan. Jättemysigt! Dock vart vädret inte det bästa, de regnade lite. Igår gick vi i stan och shoppade, först mot Gustav Adolfs Torg och sen gick vi till Trianglen en runda. Hittade inte så mycket eftersom att det mesta var på REA så var det inte så mycket snyggt kvar.
Köpte i alla fall detta linne för att jag tyckte att det var ganska coolt. H&M 79 :-
Köpte även en mörkgrön bikiniöverdel på H&M men har ingen bild på den & även ett par svarta tights.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: