Bilder från Malmö v. 28

Här kommer lite mobilbilder från dagarna i Malmö med familjen. Jag skulle lätt kunna flytta dit! Jag Älskar Malmö och dess förorter. Lomma baby! 
Åkte förbi Zlatans hus i all hast, märkte inte det försen vi precis kommit förbi så det blev ingen bild tyvärr :/ Men satan så stort det var! 
Blir nog en weekend i Malmö innan skolan börjar, och då ska jag åka själv och inte med familjen. Det betyder MER SHOPPING och MER ALKOHOL! Kommer bli sjukt nice ;)
Lite smått ofräsh bild efter en dag på stan med massa shopping och härligheter. :)
Blev överlycklig när jag hittade denna söta lilla kiosk. Som dock inte hade öppnat när bilden togs. Väntade i tio minuter tills den snälla damen öppnade lite tidigare och sålde en glass till mig för halva priset. Hon sa att jag var värd det efter att jag stått i regnet och väntat. Men vad gör man inte för världens absolut godaste glass? Gott var det i alla fall.
Jag och Johanna hittade en hyffsat häftig Bergochdalbana. Dock blev det bara två åk då danskarna inte knäppte fast oss ordentligt andra gången. Nära dödenupplevelse kan man säga!
Lillebror i en Karusell på Tivoli i Köpenhamn. Söt! Han blev dock livrädd och började gråta när den gick igång.
Den nybyggda stationen vid trianglen där vi tog tåget till Köpenhamn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: