tors - 27 jan.

Packar, lyssnar på musik och umgås med mina kära HR-vänner Nicole och Josefine :) Dom ville inte gå på matten och idrotten och eftersom att jag har slutat för dagen så lät jag dom vara hos mig tills deras buss går vid halv fyra. Känns dock som att vi har snackat om allt redan så nu sitter dom med sina mobiler och smsar och jag sitter vid datorn som vanligt. Haha!
Idag bär det av till de mörka småländska skogarna för att spendera helgen hos Jessica. Långhelg också så jag ska vara hos henne tills på måndag, men det ska bli skoj! Ikväll blir det pizza & vi ska även färga mitt hår. :)
Planer för helgen är IKEA, grillning och bowling. Sen kommer vi troligtvis göra en massa annat, men det är ingenting jag vet om ännu.
Nu är jag taggad på att komma ifrån Ryssby ett tag. Det ska bli riktigt, riktigt skönt! :)

saknar dessutom min favorit
håkis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: