sovmorgon!!!

En timme extra att sova på en måndagmorgon är inte helt fel, dock skulle jag behöva sova tio till.. Är så fruktansvärt trött efter en natt som har varit ett rent helvete. Grät mig till sömns men vaknade redan efter ett par timmar. Hade då jätteont i kroppen och fick för mig att jag hade slått mig själv i sömnen. Sen gick det upp för mig att jag alddrig skulle skada mig själv, inte ens omedvetet. Fast det kanske jag har gjort den senaste månaden? Jag har skadat mig själv inuti min kropp genom att falla för en kille som inte var mer än en idiot?
Jessica har kommit nu i alla fall, hoppas på att få tala ut med henne ikväll, berätta av mig allting och hoppas på att det gör saken i alla fall lite bättre.
Nu ska jag börja göra mig i ordning för skoldagen börjar om en halvtimme. Dagens schema är: Svenska - Arbetsmiljö och säkerhet - Lunch - Växt och djurliv (12.30-16.00)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: