smålandrunt

Nu har jag varit runt hela småland på bara två veckor, började hemma i markaryd - Ljungby - Ryssby - Växjö - Åseda - Träthult - Kalmar - Oskarshamn - Äshult :) Nice ju, ellerhur? Känns underbart att inte vara hemma i alla fall. Men imorgon bär det av till Ryssby igen för ännu en skolvecka. Skönt att man är ledig imorgon, och på fredag också. Så det blir bara tisdag, onsdag, torsdag i skolan innan jag åker hem till min kära familj igen :) I fredags åkte jag och Jessica till Oskarshamn på fest, var lite segt i början men sen var det ganska bra, åkte hem tidigt och somnade typ direkt. Igårkväll åkte vi till Kristdala på lite fest igen men det sög verkligen hängdase så vi träffade någon Johanna och gick en runda med henne och hennes pojkvän istället innan Robin och Amanda körde hem oss igen :)Idag har vi bara legat och latat oss, kollat på film och käkat makaroner och ikväll ska vi till Jessicas syster och hennes pojkvän för att kolla på film och käka chokladpudding. :) Trevligt!
Och förresten, vi var nere vid sjön igår och kollade när en massa människor körde bil på isen. Och det slutade med att jag och Jessica också tog oss en vända med Kims BMW. Jävlar vad det gick asså! Och kul var det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: