nyvaket är alltid bäst!

Första natten avklarad mitt ute i ingenstans. Vi gick och la oss ganska tidigt igår eftersom att det hade varit en lång skoldag och vi var båda sjukt sega. Men innan det så hann vi i alla fall med att hälsa på jessicas superduperfina häst! Jag klappade den och kände mig därefter väldigt stolt eftersom att det var den första hästen jag någonsin klappat. Jag är inte så förtjust i djur över huvudtaget nämligen, men detta gick bra! :)
Idag bär det av till IKEA för att köpa saker till mitt och Jessicas rum, ska bli skoj faktiskt. Och det var länge sen jag var där. :) Plus att vi ska till IKEA i kalmar, och där har jag aldig varit. I kalmar asså. Så det blir första gången man ser den staden. Wooh, detta kan bli bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: