kan inte sova..


Fasiken vad jobbigt det är att åka till andra sidan jorden och sedan komma hem. Det tog mig runt en vecka att vänja mig vid att man var 6 timmar före där. Sen kommer jag hem till Sverige mitt i veckan då jag ska till skolan osv. Jag går och lägger mig klockan 6 på kvällen och vaknar ungefär vid fyra på morgonen..
Mamma säger att det kommer ta ungefär en vecka innan jag har kommit in i de rätta rutinerna igen, men orkar man verkligen vänta så länge? haha jobbigt läge kan jag ju säga!
Bilder från Thailand kommer ikväll eller imorgon, har inte tid idag då jag ska fixa naglarna om ungefär en timme hos Pernilla och efter det ska jag till Sara och hämta en tröja :)

Begravning i eftermiddag, kan inte fatta att det snart har gått en månad sen du gick bort. Det käns som igår då det fortfarande gör lika ont i mig att tänka på att en del av mig gick bort alldeles för tidigt.
Älskade gamlamormor, hoppas du har det bra där du är & att vi träffas igen. Jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: