hemkommen till sverige!

Inatt 03.20 svensk tid landade vi i köpenhamn igen, vilket var en underbar känsla. Tiden i Thailand har varit fantastisk! Dock hade jag hemlänktan de sista 4 dagarna, fast eftersom att det var så varmt så hade vi alltid något att göra, bada, sola osv så tiden gick snabbt i alla fall. :) efter 14 timmars turbulens från Thailand till Danmark så vill jag inte se ett flygplan igen på ett tag. 10 timmar tog ditresan och 14 timmar tog hemresan eftersom att vi mellandlandade på Arlanda i Stockholm. Men till slut var vi också hemma och mamma mötte oss i ankomsthallen på kastrup.
Var hemma vid runt sju i morse, och jag somnade direkt och vaknade redan vid tio. Satt alarm på klockan 12 innan jag somnade, och trodde egentligen inte det skulle räcka. Men eftersom att jag ska åka till ryssby vid 13.20 så var jag tvungen att gå upp vid 12. Men jag är uppe redan i alla fall och ska strax göra mig i ordning. Ska möta Johanna vid stationen vid 13.00 så ska vi ta en cigg tillsammans innan jag åker. :) Nu har jag inte tid att skriva mer eftersom att jag har så pass mycket som jag måste ha gjort innan jag ska åka. Mitt rum ser dessutom ut som ett sopnedkast, men så är det när man ger sin mamma fritt tillträde i två veckor..
Ni får ha det bra, så uppdaterar jag mig så fort jag får tid över osv. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: