fre - 21 jan.

Är hemma hos familjen nu, har varit det sedan igår eftersom att jag är ledig på fredagar nu :) Känns underbart attjag är ledig varje fredag resten av terminen. På tal om skolan, fy sjutton vad tiden har gått snabbt! Snart är detsportlov & det är faktiskt inte speciellt länge kvar tills det är sommarlov. Tiden springer iväg kan man ju säga!
I helgen ska jag ta det lugnt och bara vara. Hade tänkt städa plocka ihop lite i mitt rum här hemma också, bara för att jag har tid. Dock inte lust om man säger så. Men det är sånt som bara måste göras så det är bara att bita ihop! :) Nu sitter jag och snackar med Emma om Ryssbygymnasiet. Försöker peppa henne att börja där till hösten och jag tror att jag har fått med henne, wohoo.
Nästa helg ska jag med Jessica hem, ser fram emot det. Ska bli kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: