1 december 2011.

jaha då var det återigen en ny månad, och denna gången är det december. julafton närmar sig med stormsteg och jag längat faktiskt jättemycket! =) herrejisses vad man har hunnit med att göra saker i år. Allt från thailand till att hoppa av skolan och sen börja om igen. Ja, tiden går snabbt när man har roligt helt enkelt. ;)
denna dagen har dock inte gått alls snabbt. vart jättetrött imorse efter gårdagen så har knappt orkat göra någonting i skolan. ville bara sitta och gör ingenting!
nu är jag i alla fall hemma, jobbar med ett svenskaarbete och försöker komma på en ursäkt tills imorgon angående varför jag inte har gjort min engelskaläxa. det är nämligen så att min engelska lärare inte har gett mig ett papper med glosor. och dom glosorna skulle vi använda i en berättelse osv.
nu ska jag krypa ner i sängen, kolla på gossip girl, dricka julmust och äta vindruvor och peppakakor. MYS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: