Var ute en runda

Kom precis hem efter en runda ute med Mikaela och Emma. Satt och snackade lite borta vid bibliotekstrappan och eftersom att dom båda har Iphone 4 så satt jag och knappade lite med dom för att jag längtar så jädrans mycket efter mig egen. Vet inte om jag ska ha vit eller svart, vad tycker ni? :)
I alla fall så satt vi där och snackade, men sen blev det jättekallt och Mikaela behövde gå på toaletten. Dom ville då gå till fritidsgården men det ville inte jag eftersom att jag inte gillar det stället och verkligen inte människorna som brukar vara där. Syftar på en speciell person som jag HATAR!
Men jag gill hem och dom gick dit så ny sitter jag här och skriver så det glöder i fingrarna. Funderar på att ta en dusch och sen bädda ner mig i sängen och kolla på film resten av kvällen. Dock har jag redan sett alla filmerna jag har på datorn så får väl kolla igenom hela hyllan vi har i vardagsrummet. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: