Trött, men kan inte sova!

Satt mig precis upp i sängen efter att ha legat ner i ett par timmar. Vet inte varför jag inte har gjort någonting idag. Men det bara blev så att jag stannade hemma och var lat. Det har man väl rätt till ibland, inte sant? ;)
Nu lyssnar jag i alla fall på musik, chattar lite med vänner och sjunger.
Dagen har jag nämligen spenderat i mitt rum, känner mig som en instängd katt och mina kompisar efterlyser väl mig snart. Men det är sommarlov och jag är trött! Dock börjar skolan om två veckor, herrejisses, två veckor redan? Vart tog dom andra veckorna vägen?
Nu ska jag ta en liten kvällsmacka och sen krypa ner i sängen och kolla på ännu en film, sen ska jag även försöka somna tidigt ikväll också. För att vända tillbaka dygnet riktigt till skolan börjar! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: