Tråk!

Är verkligen jätteuttråkad.. Har ingenting att göra och ingen är hemma. Mikaela skulle ut och springa en runda och sen skulle hon höra av sig till mig. Jag som vill att hon ska komma hit NU! Direkt..
Plus att jag vill åka till Kalmar idag och kolla på Veronica Maggio. Men ingen, absolut INGEN vill köra. Taskiga människor det bor här.. Jag har bestämt mig för att köra varenda jävel som frågar mig efter skjuts när jag har körkort. Eftersom att jag själv vet hur sur jag blev när ingen ville köra mig..
Nu kom min låtsaspappa hem, fast snart drar han igen. Och snart kommer min syster hem igen med sin pojkvän som ska vara här hela helgen. Kommer väl sluta med att jag får diska och städa efter dom som vanligt. Jag hatar mitt liv just nu. Ska ta ett glas cola och sen lägga mig i min säng, kolla på film och vara deppig en stund. Åh varför bor jag i Markaryd? Skulle kunna skriva en hel bok med bara saker som är negativa med detta stället..
Förlåt för att jag är emo.. Skriver sen när jag har blivit gladare, typ när Mikaela har kommit. Ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: