Sista dagen.

Sitter i Mellby för sista dagen denna säsongen. Känns konstigt men ändå skönt. Det blir inget rixfm dör mig ikväll för jag saknar Mikaela så mycket att jag åker hem istället. Vilken snäll kompis jag är va? ;)
Tråkigt att missa Jay Smith och Eric Saade dock, men det kommer fler tillfällen. MÅNGA tillfällen!
Hundarna gnyr och jag funderar på att ta en morgonpromenad med dom, men jag vet inte riktigt om min rygg klarar av det. Jag har verkligen jätteont i ryggen och i huvudet. Och nu har jag hicka, så det gör ännu ondare. Det känns som att mitt huvud ska sprängas och ryggen knäckas.
Men är i alla fall taggad på att jobba och få min Iphone! Haha, nu kommer ni höra mitt tjat om den tills jag har den i min hand. Stackare..
Jaja, nu ska jag kolla runt på bilder och välja om jag ska ha en vit eller svart. Svårt val ju! 
Sen blir det att packa väskan och bege sig hemåt till huset och alla gamla goa vänner. Kan ju inte bli bättre faktiskt. Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: