Planer för dagen

En klasskamrat från Ryssby som heter Johanna hörde av sig precis. Hon bor i Kalmar men är tillsammans men en här i Markaryd och hon är här nu. Därför blir det nog att träffa henne en runda om jag hinner. Ska nämligen till min mormor snart, och sen kanske jag skulle jobba ett par timmar hos min morbror i eftermiddag.
Men en sak som jag måste hinna med i alla fall, det är att följa med Mikaela till Roséns för jag måste se om dom har några gulliga halsband som jag kan gravera något på. Hade tänkt att ha ett halsband med min döda gamlamormors initsialer på. Hon betydde mycket för mig, det var alltid henne jag var hos när mamma behövde barnvakt. Hon gjorde precis allting jag ville att hon skulle göra, hon skämde bort mig hela tiden.. Jag är ett bortskämt barn! 
Ikväll blir det fest för min fina vän Alexandra som fyller 16 år idag. Kommer bli sjukt nice! Är glad över att jag inte har något jobb och en tid att passa imorgon, för ikväll kommer det bli riktigt maxat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: