Lillebror dansar till Hannah Montana

Haha frågade precis min lillebror om han ville låna min dator och spela. Han blev jätteglad och säkert lika förvånad över hur givmild jag var. Brukar ju aldrig låna ut min dator till honom eftersom att jag vet att han tar sönder i princip allting han får tag i.
Men i alla fall, jag sa till honom att han var tvungen att dansa och sjunga till 3 valfria låtar om han skulle få ha min dator. Han gick med på det och hans låtval blev:
Hannah Montana - I'm still good
Eric Saade - Manboy
Eric Saade - Popular
Jag tänkte ladda upp filmerna här (eftersom att jag filmade) men dom var för stora så det går tyvärr inte, buhu. Ni hade nog skrattat lika mycket som jag gjorde när ni såg det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: