Godnatt :)


Postat av: Hanna

Hej!

jag tänkte börja på ryssbygymnasiet nästa år och jag undrar lite om skolan:)

är det mest tjejer eller killar på skolan och är det bra stämmning?

eller är det typ bitchiga tjejer som pratar skit om alla som det är på de flesta skolor? xD och hur är internatet?

skulle bli jätte tacksam om du kunde svara! :)btw så har du en jätte fin blogg och den nya designen e awesome! :D <3

2011-08-09 @ 12:13:37
Postat av: Sara

Sv; Hej Hanna! Nämen vad roligt att höra. Hur visste du att jag går på Ryssbygymnasiet och vilken linje ska du i så fall välja? :)

Visst är där lite skitsnack och lite bitchiga tjejer. Men det är en underbar gemenskap eftersom att de flesta bor på internatet!

Du gör ett klokt och bra val genom att välja Ryssbygymnasiet, åren går snabbt och folket är underbara! Kram. <3

2011-08-09 @ 12:30:40
Postat av: Hanna

tack för svaren! :D jag tänkte gå restaurang och livsmedel :) är det mycket snygga killar där förresten? haha xD kram på dig

2011-08-10 @ 16:53:39
Postat av: Sara

Sv; Okej vad trevligt :) Snygga killar är där inte gott om, men det börjar ju nya varje år så det kan ju inte jag svarar på nu. Sen har man alltid delade åsikter på vem som är snygg och mindre snygg så det enklaste lösningen skulle vara att du börjar i Ryssby och ser efter själv! Kram!

2011-08-10 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: