Godmorgon världen

Godmorgon bloggen och alla människor där ute som har halkat in på min blogg utav.. misstag kanske? Vad vet jag :)
Jag har i alla fall precis vaknat och är fortfarande jättetrött. Somnade ganska sent inatt pga att jag hade fruktansvärt ont i huvudet och svanken, vilket gjorde att jag kände mig spyfärdig? Hmm.. Jättejobbigt var det i alla fall.
Nu ska jag strax göra mig i ordning och åka med mamma och handla. Måste ha en ny sadel till min cykel så att jag kan ta mig till och från jobbet denna veckan. Och sen behöver jag också en ny ansiktskräm. :) Skriver sen, ciao!

Postat av: Ronya

det är min kompis som har hjälpt mig :p

2011-08-14 @ 20:52:21
URL: http://tiepbeckahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: