Fredag!

Mamma lagar mat, och jag ligger i sängen och halvsover. Mår inte det minsta bra, är jättetrött och har fortfarande den där irriterande huvudvärken. Igår var jag ute och träffade underbara bästavän! Skitmysigt och trevligt. Dock blev det kallt framåt kvällen så det blev tidigt hem faktiskt. Men skönt det också! 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hoppas på ingenting! Men det kommer väl bli att man drar ut ikväll också om vädret blir lite bättre. Annars kan man kanske dra hit bästavän på filmkväll. Eller så drar jag hem till henne.. Brukar vara lugnare i hennes hus faktiskt. Hon har inte två galna småbröder som jag har.

Well that about does me
you’ve taken my heart
failing me right from the start
I’m caught between the lines of hello and goodbye
and my whole horizon is you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: