En runda ute med Mikaela. Slutade med en rädd Sara!

Precis hemkommen efter att ha varit ute en runda med min fina Mikaela. Jättetrevligt som vanligt! Gick och satte oss i brunnsparken och snackade skit om allting i princip. Finns ju ingenting bättre att göra så varför inte liksom?
Det kommer några random och gick förbi oss, dom glodde som fasen och självklart glodde vi tillbaka. Sen började dom skrika och göra en massa konstiga ljud så när dom hade gått iväg en bit så skrek vi äckel till dom. Då stannade en av killarna, som för övrigt är sjukt läskig och äcklig. Kallas ''Kim Kines'' och ''Kim Korean'' och det säger ju allting, eller?
Han sa någonting till oss, lyckades inte höra vad. Men jag blev i alla fall jätterädd att han skulle mörda oss eller något. Haha, typiskt mig..
Men vi överlevde och nu är jag hemma igen. Väntar på att en film ska bli klar så att jag kan somna till den, fast det är i och för sig inte så säkert att jag somnar. Mikaela gav mig ett filmtips och hon sa att den var otroligt bra. Klart jag måste se den då, som den filmnarkoman jag är.

Postat av: Mikkabooh

den är sååååå bra! helt kär i den <3

2011-08-13 @ 20:33:24
URL: http://mikkabooh.blogg.se/
Postat av: Ronya

Tack för tipset ... Du kan se mitt svar på kommentaren på bloggen nu :)



Ska börja skriva ett nytt inlägg om mig nu..<3

2011-08-14 @ 21:31:30
URL: http://tiepbeckahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: