Desperat efter något att göra. Forever alone?

Nu efter att jag har duschat har jag inte alls lust att lägga mig i sängen och kolla på film. Jag har har överskotsenergi och är extremt röksugen! Nej jag vet att det inte är bra att röka, många av mina kompisar säger det till mig dagligen. Men jag kan inte sluta röka bara för att någon säger det till mig? Det krävs egen vilja för det. Och nej, tro inte att jag inte vill sluta. För det vill jag verkligen. Bara det att det är så otroligt skönt att gå ut och ta en cigg när man är sur, ledsen eller stressad. Finns nog ingen mer lugnande känsla.
Men i alla fall, mamma har inte köpt några cigg till mig så kan inte röka, och jag är småsur på en kompisar som hela tiden ska vara så satans uppkäftig. Fattar inte hur hon kan leva med sig själv ibland. Ni kan inte ens föreställa er hur hennes temperament blir när hon inte får som hon vill. Jag lovar er!
Menmen, ska se med Mikaela om vill hänga med ut för det här duger inte. Jag vill inte sitta här och glo mer :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: