missar valborg, i år också...

Äntligen var det fredag! Fram tills ikväll ska jag bara ligga i sängen och tycka allmänt synd om mig själv för att min hals är helt kass och att jag på så sätt inte kan vara med och fira valborg med mina älskade kompisar imorgon.. fan fan fan! 
Samma sak som förra året, då kunde ja inte vara med för att vi tvunget skulle åka till morfar över helgen innan han åkte till thailand i 7 månader. 
Åh, så trött jag blir! Hatar verkligena att vara sjuk, hatar att ha dåligt immunförsvar och HATAR att jag alltid ska missa det roliga som händer! Är verkligen jättedeprimerad nu, stackars mig :(
hugs and kisses


Postat av: Emma

Okej, usch ! Hatar när redigerings programen bara lägger av! :S

2011-04-29 @ 16:55:19
URL: http://emmahss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: