hög på livet

Efter att ha legat inne hela dagen och bara tagit det lugnt blev det utgång med flickorna och sen hamnade vi tillslut hemma hos Mikaela. Vilken otroligt roligt kväll det har varit! Är nu taggad på två veckor påsklov :)
Imorgon ska jag inte göra någonting, känner nu att min förkyldning har blivit värre efter att har hållt igång hela kvällen, ser nu fram emot måndag och min tatuering istället. Fint ska det va! :)
jag
jag, alexandra, domenique och mikaela
jag, alexandra, domenique och mikaela
jag, alexandra, domenique och mikaela
jag, alexandra, mikaela och dominique
jag, mikaela, alexandra och dominique
alexandra, jag och dominique
jag :)
Nu blir det sängen med cola och första säsongen utav eva & adam! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: