Bilder från Göteborg 25/3-26/3

Har glömt skriva och lägga in bilder från när vi var i Göteborg med klassen på Turmässan och Universeum. Nu har min lärare i alla fall lagt in bilder på webben som han tog med sin kamera, så jag tog mig friheten att ''låna'' dom av honom och visa dom här. :)

Jimi, jag, Becca, Jim och Carsten :)

Micke, Jimi, jag, - Herr Ober - Becca och Jim :)

Jimi och jag :)

Micke, Jim och Jimi tillsammans med en jätteapa :)

Ellinor, jag och Becca när vi blev guidade i regnskogen inne på Universeum :)

konstig fågel..

Fiskar med fyra ögon

Fiskar med fyra ögon

Nästan hela klassen i regnskogen på Universeum :)

Becka och Ellinor när dom provar äta larver... usch!

Larverna!

Ett träd med taggar och våran Guide :)

Jennifer och Johanna :)

Mikael, Jimi, jag, Becca, Jim och Carsten :)

Jennifer och Johanna :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: