9 april 2011

Solen skiner och jag ligger i sängen, hur kommer det sig? Jo jag är sjuk.. Jävla skit säger jag bara! Jag hatar att vara sjuk, speciellt när det är såhär fint väder! Tur i alla fall att det bara är en förkyldning jag har så att jag kan vara ute lite i alla fall, annars vet i fan vad jag hade gjort.. Idag kommer det lite gäster som ska fira min lillebror eftersom att han fyllde år i tisdags. Så min låtsaspappa står nu vid spisen och lagar mat, haha han vet sin plats. ;)
Imorgon blir det också kalas för lillebror, ikväll är det farmor och farfar som kommer och imorgon mormor, morfar och några till!
Senare ikväll bär det av ut på markaryds osäkra gator med Dominique, och imorgon innan jag åker tillbaka till ryssby så ska jag träffa min älskade vän Sara som jag inte träffat på skitlänge!
Lite bilder på mig som jag tog i thailand! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: