10 april 2011

cha cha bloggen ;)
Måste bara påpeka att dagens väder har varit hur underbart som helst! Vaknade imorse med ett leende på läpparna när jag insåg att solen sken! Trodde dock inte att det skulle vara så varmt som det var. Satt ute på altanen där temometern visade 25 grader redan på morgonen, helt underbart! Vid tretiden kom det lite gäster på eftermiddagskaffe och då firade vi även lillebror Hugo för tredje gången denna veckan, kan inte fatta att min lille pojk har blivit så gammal! 
Kom till ryssby vid halv sex som vanligt. Blev Aspen direkt för att träffa Evelina och Johanna, snackade även lite med Anton oc det blev endel skratt där. Sen kom Jessica och vi vandrade då vidare till Lantis och möttes då av en bastu.. Av misstag har jag råkat lämna elementet på full speta och inte stängt av det.. Vi öppnade fönstret och det står öppet än, dock är det fortfarande lika vamt.. Galet! 
Nu blir det strax film, ''psalm 21'' och därefter blir det att sova, känns underbart med sovmorgon, det är precis vad man behöver efter en helg. En timme extra i sängen då man bara kan ligga och dra sig! 
Känner mig duktig som uppdaterar min blogg varje dag, dock till ingen nytta egentligen eftersom att det bara är min älskade mor som läser den. But who care's? det är ju tanken som räknas ;)
Godnatt bitches!
finis bild på Jesse :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: