1 april 2010 - Ny månad, nya möjligheter!

Hemma i Markaryd äntligen, kändes underbart att stiga på och av bussen idag. Har inte varit hemma och träffat familjen på snart två veckor, just därför har jag sett fram emot denna helgen i ett par dagar nu. :) Ligger just nu i sängen, min efterlängtade härliga underbara säng. Strax kommer mormor för att äta hemma hos oss, sen har jag även lovat mamma att hjälpa henne att göra smörgåstårta tills imorgon då vi ska sätta gamlamormors urna ute på kyrkogården och sen ut till mormor för att äta och umgås med släkten.
Denna helgern kommer bli äckligt lugn, vilket känns skönt. Har precis stressat mig genom två veckor så det ska bli underbart att bara ligga hemma och glo hela helgen :) Ikväll blir det i alla fall en promenad tillsammans med Johanna, och ska även försöka hinna med att ringa Thomas, tatueraren för att beställa tid. Vecka 17 ska jag nämligen tatuera mig. :)

Var på DagX i Växjö tillsammans med min klass i torsdags, sjukt roligt var det och här kommer några minnesvärda bilder!

I bussen - Evelina, Jennifer och Rebecca.

I bussen - Ellinor :)

Sumobrottning mellan Evelina och Rebecka, slutade med Evelina som vinnare :)

Sumobrottning mellan Jennifer och Jimi, Och efter många om och men så vann Jimi. Tycker dock han skulle diskas efter det brutala hoppet han gjorde på Jennifer när hon låg ner ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: