vill utomlands

Kollar just nu igenom en massa bilder från när vi var i Turkiet, Kroatien, Teneriffa, Österrike och Gran Canaria. Senast jag var utomlands var 2008, och då var jag i Turkiet. Blir jättesugen på att åka till värmen nu.

teneriffa 2005

österrike 2004

kroatien 2007

turkiet 2008

I december är det dags att åka utomlands igen, då jag och min syster åker till Thailand och hälsa på morfar. Ska bli sjukt roligt och jag längtar verkligen. 14 timmars flygresa dit och 16 timmars flygresa hem, men det är de värt eftersom att vi ska få spendera två veckor i paradiset.
Är egentligen lite rädd för att åka till Thailand, allt jag tänker på är den där naturkatastrofen som inträffade för några år sen..?
Menmen, dör jag så dör jag ;) Nu ska jag ta mig upp ur sängen och äta lite frukost, sen ska jag kolla på film och halvsova tills jag ska med bussen till Ryssby ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: