the notebook

Kom precis hem, har varit och handlat tillsammans med mor min. För min del blev det glass, nudlar och krossade tomater eftersom att jag ikväll ska göra pasta med tomatsås. Dock ska jag använda vanlig pasta och inte nudlar ;) Dom köpte jag bara för att ha med mig till Ryssby.
Glassen ska jag snart trycka i mig medans jag ligger i sängen och kollar på en av världens bästa filmer som någonsin skådats. Dvs ''The Notebook''. Gråter varje gång jag ser den..
För er som inte har sett den så handlar det om en Gammal man och en Gammal kvinna som bor på ett ålderdomshem, kvinnan har tappat minnet och mins ingenting från sin ungdom, medans mannen varje dag läser en historia för henne, som i själva verket är hennes ''självbiografi''
När dom en sommar möts och faller för varandra, men sen hur allt förstörs på en enda kväll.
Rekomenderar denna film starkt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: