stressig morgon

Godmorgon.. Sitter nu i sängen med min dator i mitt knä. Har precis varit ute och uträttat lite ärenden eftersom att jag vaknade upp med 4 sms om att jag har paket att hämta ut. Så det var bara att slita på sig mjukisbyxorna och sen be mamma köra mig till konsum. Klockan är nu ca 10.00 och när jag var på konsum för ca 30 minuter sen så var det redan fullt med folk som trängdes där. Men det var en gammal ant som lät mig gå före henne i kön för hon tyckte att jag var en ''stakars ungdom'' hmm..? ska jag ta det som en komplimang? Nej men det var nog för att jag stod där, trött och sliten med 4 paket i armarna och såg snäll och söt ut ;) Nu ska jag snart äta frukost tillsammans min mysiga familj och sen ska jag ta en varm härlig dusch. Kanske blir att sova en liten stund till sen? Får se hur det blir. Utgång ikväll i alla fall, får hoppas på att det blir en bra lördag.
Btw, tyckte ni att det var rätt som åkte ut ut idol igårkväll? Tyck till!


sassabrassa mandelmassa, tack för din tid i idol. du är amazing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: