Söndag

Nu har jag precis förberett mig för sängen och ska förmodligen snart sova. Känns skönt att säga det, alltså att jag snart ska sova. Finns nog ingenting bättre än det :) Var inne hos Jennifer och Rebecca en stund innan, men så försvann Rebecca och så jag och Jennifer gick bort till Nygård och spelade ''Geni'' med Hampus, Frida och Isabelle. Sen gick vi tillbaka hit till Lantis och ät kvällsfika. Har inte hänt någonting alls ikväll om man tänker efter. Det är faktiskt väldigt tomt utan alla jaktare, skogare och dom från NV. Men ändå skönt att det bara är runt 70 elever på skolan denna veckan.
Ser fram emot imorgon, då jag ska på möte med rektorn och prata om bytet, om jag får eller inte. Hoppas verkligen på det bästa. Om jag inte får byta så vet jag seriöst inte vad jag gör.. Att hoppa av skolan och bara gå hemma i flera månader är inget alternativ, att hoppa av över huvudtaget och slösa bort ett helt år är inte heller ett alternativ. Antingen så byter jag, eller så får jag helt enkelt gå kvar på HR i 3 år!
Nu blev jag helt plötsligt deprimerad.. Godnatt mina vänner, vi hörs imorgon hoppas jag. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: