söndag

Japp, då var det söndag igen. Känns underbart att inte behöva åka till Ryssby igen. Har ju lov i två veckor nu. Dock ska jag till ryssby imorgon, och stanna tills på tisdag eftersom att jag har ett prov som måste göras.
Sen på Tisdag eftermiddag ska jag åka in till ljungby med Nicole och Josefine och umgås lite med dom, blir en fika skulle jag tro :)
Nu har jag pluggat i ca en timme, fattar ingenting av det jag gör. Måste få tag i Rebecka så att hon kan förklara för mig vad det är jag ska göra. Om det räcker att jag bara läser genom papperna eller om jag ska memorera allt osv. Imorgon kommer det in pengar, massvis med pengar på mitt konto. studiebidrag och lön, åh. mitt liv är underbart just nu ;) 5 dagar kvar till MIN födelsedag. Undra hur man ska fira det.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: