skulle hemmafru passa mig..? ;)

Ligger i sängen och har dundertråkigt, vet inte vad jag ska göra plus att jag är hungrig.. Får snart ta och börja med maten eftersom att dom andra ska till farmor och farfar och äta idag.
Så jag ska göra en riktig gormétmiddag med Pasta, Tomatsås och Kyckling. Ska bli riktigt roligt att laga mat eftersom att jag inte är riktigt van vid det ännu. Ganska bra att man går Hotell- och restaurang så att man lär sig lite i alla fall :) Har jag sagt att jag ska byta linje kanske? Jo så är det, nästa vecka ska jag på möte med rektorn och mina klassföreståndare. Om rektorn går med på att låta mig byta så blir de anitingen NV eller Turism. Vet dock inte vilket av det ännu eftersom att jag är ganska osäker på vad jag vill. På nv känner jag ingen och på turism går typ alla jag umgås med.
Men jag har aldrig haft det så svårt att lära känna nya människor, så även om jag börjar på nv så ska det säkerg gå jättebra! Detta inlägger blev längre än vad jag trodde att det skulle bli. Nu ska jag duscha, sen ska jag ställa mig i köket i runt en timme. Detta ska bli spännande!! Uppdaterar senare.


Postat av: Jojoh <33333

fett fin du äeh <3

2010-10-10 @ 11:31:59
URL: http://fffail.blogg.se/
Postat av: svar:

oj, tack! :)

2010-10-10 @ 11:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: