sightsing

Har haft det riktigt roligt idag :) Jessica åkte hem, vilket är tråkigt. Men har istället umgåtts me Jennifer, Jimmy och Joel, riktigt roligt har vi haft! Åkte in till ljungby och åt glass på donken, sen drog vi in på City Gross och köpte nudlar. ;) På vägen hem skulle vi ta någon genväg men missade den och drog istället in på någon annan väg och hamnade långt åt helvete iväg. Men efter många om och men så kom vi tillbaka till Ryssby välbehållna även om Joel körde som en idiot ;)
Nu ligger jag i sängen, har en fruktansvärd mensvärk och en grym påbörjan till huvudvärk.. Men jag är inte trött och kommer säkerligen inte kunna sova på några timmar, så datorn får undehålla mig ett bra tag till tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: