shoes by have2have

Sitter och kollar efter snygga och optimala vinterskor och även kängor som jag ska kunna ha när vi är ute och vandrar med klassen. Dock är jag bara van vid hemsidor www.have2have.se, www.skopunkten.se osv.. Och hittar inte något riktigt där som är bra för vandring. Någon som vet en bra sida som jag kan hita rejäla skor på? Vore tacksam för tips!

Något jag tycker är sjukt snyggt nu till hösten är en rejälare sko med ''hela vägen klack'' i ungefär denna modellen

Dock inte med öppen tå, men denna modellen finns på www.have2have.se både med öppen tå och utan. Skitsnygga och verkligen jättebekväma. Endast 399:-  Så jag rekomenderar dom verkligen.

Något mer som är snyggt är ett par låga kängor med något häftigt mönster/nitar på.

Dessa skorna har jag själv och rekomenderar dom verkligen, finns både med foder och utan.

Postat av: Maddiiieek (ÖREBROS STÖRSTA BLOGGERSKA)

sv; tack söta du :D du har också en fin blogg :)

2010-10-14 @ 20:41:46
URL: http://maddiiieek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: