paddlat idag..!

Nu är jag hemkommen efter första dagen på turism, eller som det heter ''Natur - och Äventyrsturism'' :) Var dock bara 4 stycken i skolan idag för dom andra var tydligen sjuka?
Men vi hade skitroligt ändå jag, Johanna, Jennifer och Becca. Den sista rundan vi skulle göra så skulle inte Jennifer vara med så jag, Johanna och Becca skulle paddla tillsammans alla tre i samma kanot. Och vi kom verkligen inte överens och satt för det mesta bara och klagade på varandra.. Men till slut funkade och vi tog oss in till land välbehållna. ;) Skönt att det även var sista lektionen på ett tag som vi skulle paddla eftersom att ''paddlingssäsongen'' är över. Snart ska vi sätta igång med skidor och det ska bli skiiiiitroligt. Nu ska jag göra mig i ordning, känner mig lite ofräsh om jag ska vara riktigt ärlig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: