Just nu..

Sitter på rummet och har precis ändrat om lite, tyckte det var dags och jag hoppas att Jessica inte dödar mig när hon kommer tillbaka på söndag eller måndag.
Var som sagt på möte imorse med rektorn, vi pratade om vad jag ville bli när jag blir stor osv. Och sen kom vi även överrens om att turism är enklast att börja i efter såhär lång tid in på en termin. Det enda som skiljer sig mellan HR och turism är karaktärsämnena och tyska. Men tyska har jag haft från sexan till nian så det ska inte bli något problem :) Imorgon ska jag på ytterligare ett möte tillsammans med läs- och studievägledaren och då kommer jag förhoppningsvis få reda på när jag ska börja på turism osv.
Nu ska jag kolla på film, vilken vet jag inte riktigt ännu men jag har missvis med bra filmer på datorn och det är bara att välja och vraka. Hörs sen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: