i skolan på höstlovet..?

Ah jo, rubriken säger väl det mesta. Jag sitter i skolan på mitt höstlov och väntar just nu på att få göra ett prov på Natur- och Friluftsliv. Kan det bli bättre? jo, det tror jag. Eller rättare sagt, det VET jag!
Om en halvtimme ska jag till Nilla och göra det förbaskade provet, sen måste jag vara kvar på skolan till runt 4 då jag ska åka med Nicole och Josefine till Ljungby för en girls day out ;)
Nu börjar jag dessutom bli otålig. Bara 3 dagar kvar tills jag fyller år, och idag fyller ju givetvis min älskade bästavän Mollie 16 år!
Det är alltid på hennes födelsedag som jag börjar bli otålig, för då vet jag att det snart är min tur. Men dessa tre dagarna som är fram tills fredag då det är jag som fyller år, dom brukar alltid gå så satans sakta. Men det är väl antagligen bara att vita ihop som jag har gjort i 15 år ;)
Nu ska jag läsa igenom min bok en gång till lite snabbt och lätt på en halvtimme, för att friska upp minnet lite innan provet. Önska mig lycka till kanske? det kan jag verkligen behöva..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: