hemma! :)

Sitter nu hemma i Markaryd tillsammans med min familj och pratar om allt mellan himmel och jord. Känns bra att komma hem om helgerna, hade nog saknat mamma allt för mycket om jag hade stannat i Ryssby på helgerna också.. Pratat med mamma om att byta linje, så på måndag ska jag till rektorn och prata med henne om det också, se om det är ok osv. Hoppas på det i alla fall, för Hotell- och Restaurang var verkligen ingenting för mig. Det har jag märkt nu.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, äta god mat med familjen. Dvs Kyckling och Rotfruktsröra, mums säger jag bara! Nu ska jag spara alla mina filer i datorn och sen ska min låtsaspappa börja söka igenom den efter virus, samt installera om den så att den sen mår bra igen, tycker det börjar bli lite segt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: