chacha bloggen

Ursäkta rubriken, men har verkligen ingen fantasi idag och är inte sugen på att blogga heller för den delen.
Gårdagen blev jättelyckad och tacka alla för gratulationerna. Det var även en trevlig grabb som rappade för mig i fritidsgården, haha gulligt.
Innan idag stack jag och mötte Mikaela, så gick vi hem till henne och jag höll henne sällskap medans hon städade. Sedan drog vi till Stoffe och lyssnade på musik och sånt. Vid 4-tiden stack jag hem för att morfar skulle komma. Men han har inte kommit ännu? Aja, han kommer väl strax skulle jag tro. Sen sticker jag förmodligen till Stoffe och Mikaela igen. :)

Postat av: Simone

Snygg du är!

2010-11-02 @ 12:47:09
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: