bloggar i brist på annan sysselsättning

Har precis varit och lunchat med Nicole och nu har jag ingenting att göra. Tänkte först att jag skulle plugga, men har ingenting att plugga till.. Sen tänkte jag även städan, men det gjorde jag igårkväll. Kanske borde gå ut och strypa dom små fittorna som skriker utanför min dörr? Fast det blir bara dåliga konsekvenser utav det.. Åh vad tråkigt jag har.. Igår tyckte jag att det skulle bli skönt denna veckan eftersom att vi bara är runt 70 elever, men nu ångrar jag mig verkligen. Finns ingenting att göra, plus att jag gillar verkligen inte att sova ensam som jag måste göra nu när Jessica inte är här..
Fick mitt schema (turism) och det ser faktiskt lovande ut, och lägger man ihop schemat med Johannas reaktion när jag sa att jag troligtvis ska börja i hennes klass så är det lätt värt att byta ;)

Jag vet inte vad det är med mig, allting jag gör känns bara fel. Och allting jag vill göra kan jag inte göra för jag är rädd att misslyckas. Umgås kanppt med några där hemma längre, har tappat kontakten med dom felsta. Känner mig dålig för att jag inte hör av mig, men det är väl även deras jobb att höra av sig? Ibland undrar jag om jag verkligen gjorde rätt val att börja i ryssby.. Saknar alla där hemma något så fruktansvärt mycket.
Men jag vet att ryssby är det rätta stället för mig och tänker inte ge upp min utbildning pga av att alla där hemma ska bete sig som några jävla fittor!

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; åh, grattis i förskott :D

2010-10-11 @ 20:13:50
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: