tillbaka i ryssby

Så, nu är man tillbaka i ryssby ännu en gång. Och det känns faktiskt ganska ensamt. Det är bara jag och min granne i denna byggnaden för tillfället. Och han verkar vara ganska arg på sitt spel.
Hann inte ens hälsa på honom innan jag hörde han skrika ''JÄVLA FITTSPEL'' haha, tycker synd om alla killar som inte ens kommer överens med sina spel, eller sina datorer ;)
Om ungefär en och en halv timme ska jag ner och möta svante på storgatan då han kommer med sin buss :) Sen ska jag träffa anton och kolla på film, myyysigt :)

Nicole kom till mig igår och så hade vi lite födelsedagsparty för mig med tacos och tårta. Hehe, blev tårta mitt i natten, och den var supergod. Nicole hade faktiskt gjort den helt själv. ;)
Puss och kram, nu sticker jag ut en runda och kollar läget, hoppas det har kommit någon.. känns jävligt ensamt här :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: