sovmorgon

Godmorgon! Sitter i min grymt mjuka och sköna säng och tänker på alla som är i skolan just nu. Borde egentligen också vara det nu, men vår lektion var inställd eftersom att vi bara är 2 stycken i skolan idag ;) Johanna, Becca, Evelina och Ellinor är på luciaövning i kyrkan medans Jim och Micke är sjuka (?) därför är det bara jag och Jimmy som ska ha vanliga lektioner nu under förmiddagen. Men somsagt, Natur och friluftsliv var inställt pga få elever.  Var på någon ''non smoking generation'' imorse i matsalen. Fyfan så tråkigt! Nu skäms jag verkligen över att jag röker. Fick reda på massa hemska saker som händer med kroppen efter bara ett paket ciggaretter. Och att varje cigg förkortar livet med 10 minuter. JAG SKA SLUTA! Eller kanske.. fast nej. Jag klarar inte av det. Om jag ska sluta röka behöver jag hjälp och det lär man väl inte få utav skolan.. Det skulle i så fall vara skolsköterskan, men hon är ju bara totalt efterbliven!
I eftermiddag har jag dubbeltimme matte och dubbeltimme engelska, och jag orkar verkligen inte med något utav det. Hoppade av matte B förra veckan, så ska gå i den lite långsammare gruppen nu tills jag kommit in i det nya systemet. Och sen hoppas jag troligtvis på matte B igen i tvåan om jag känner att jag har greppat allting. :)
Shit vad jobbigt det är att vara förkyld. Detta är första gången som jag har varit riktigt täppt! Kan knappt andas och att sova är en riktig utmaning. Tur att Oscar låg vaken för min skull inatt och pratade med mig i tele, annars vet jag inte vad jag hade gjort. Har inte sovit en enda minut inatt och för första gången i mitt liv gick jag upp innan klockan 7 för att göra mig i ordning för skolan. Underbart! Kanske ska sätta det till en vana? Klockan ställs från och med nu på halv 7 under vardagar!!
Långt och delvis onödigt inlägg, men har ingenting annat för mig. Vet inte vad jag ska göra. Kanske borde dra ner till ica och köpa nässpray? fast det orkar jag inte.. det är kallt ute.. jag fryser.. fan vad allt ska vara dåligt!!
SNART ÅKER JAG TILL THAILAND!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: