HURRICANE!!

Jag har gått och blivit helt förälskad i gruppen Rebound (♥) med Eddie och Rabih från förra årets idol. Helt sjukt att deras röster kan skapa en sådan magi!
Förra inlägget blev lite rörigt med en del stavfel osv men det var ett mobilinlägg och jag var jättetrött när jag skrev det så det blev som sagt lite rörigt! Lovar att lägga ner mer tid på det nästa gång. Nu ska jag strax äta pizza och paj med familjen innan det blir mys och idol! Saknar Christoffer så fruktansvärt mycket så att de gör ont, ännu värre är det att vi går igenom en väligt jobbig period just nu.. Nu ska jag facebooka vidare och skapa lite värme efter gårdagens snöbollskrig. Är väldigt förkyld nu kan jag lova! Sebastian och Philip kommer få igen för det på söndag när jag kommer tillbaka till Ryssby!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: