hbg vs mrd

HBG = Helsingborg
MRD = Markaryd
(för er som inte vet, haha...)


Jag har inte en aning om vad jag ska hitta på idag faktiskt, är sjukt sugen på att åka till Väla och shoppa, men ändå inte.. Så sjukt tråkigt att åka buss och speciellt idag när det är sånt jälva pissväder.
Tror det blir att dra ut med några kompisar istället. Ska i alla fall möta Amanda vid 4 och snacka lite med henne. Sen vet jag inte vad som händer.  Börjar bli sjukare än vad jag har varit innan också för den delen.. och jag som har hållt tummarna på att bli frisk.. Så blev det med det ;) Nu ska jag duscha och göra mig i ordning. Sen blir det utgång. Pusshej

Postat av: Michelle

passa på att skriva ne fråga till mig eftersom att jag har frågestund just nu

2010-11-04 @ 16:01:53
URL: http://onlymichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: