grattiiis syster!

Fick sluta två timmar tidigare idag så nu sitter jag på rummet medans Jessica ligger i sin säng och sover, den grisen ;) Ska strax börja plugga på Landskapen som Carsten vill att vi ska vara klara med tills nästa vecka. Han är på semester så nu har vi ingen lärare på hans lektioner denna veckan. :) Blir alltså en och en annan sovmorgon, men det behöver man faktiskt ibland!
Funderade på att åka hem en runda idag eftersom att min älskade storasyster fyller 18, men sen ångrade jag mig. Det är inte värt att åka 8 mil bara för att i princip bara hinna säga grattis och sen åka hem igen. Eller?
Blir jägarexamen ikväll istället.. hehe.. långtråkigt och jag vill egentligen sluta. Men lika bra att fortsätta efter Jessicas ''pepptalk''

Postat av: Mathilda

Fin blogg :D

2010-11-08 @ 16:19:17
URL: http://mattislundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: