god morgon :)

Trött ocn sleten kan jag inte neka till att jag är, det var ju faktiskt en ganska lugn kväll ändå. Somnade vid 1-2 någonting efter att ha kollat på Valentines Day, underbar film. Rekomenderar den verkligen!

Nu ska jag alldeles strax lägga mig ner i sängen med en kopp te och kolla på en film igen, för det är vad denna dagen kommer bestå av. Ska bara slappa och ta det lugnt hela dagen, åååh så härligt. Tycker inte ni det?
Nu ska jag i alla fall kolla på film, har två stycken på G.
eller..

Hörs sen mina kära vänner!

Postat av: jussadussah.

Jag gillar inte den där filmen :p

för mke dramatik xd



PS. Frågestund på bloggen !

2010-11-04 @ 12:29:53
URL: http://jussadussah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: