ärligheten varar längst

Sitter i sängen och kollar på ''Tomten är far till alla barnen''. Halva släkten sitter samlade ute i vardagsrummet och pratar. Har precis tagit ett snack med om alla, berättade att jag röker och dom tog det förvånansvärt bra. Mamma sa att hon var ''stolt'' över mig för att jag berättade det. Hon sa även att hon själv aldrig skulle kunnat sitta och säga det inför alla som en 16åring!
Känns bra att ha fått det sagt i alla fall.
Ikväll åker jag med mormor hem och sover där tills imorgon. Klockan 11.50 tar jag bussen till ryssby och det känns underbart att få komma tillbaka igen. Troligtvis får vi ett nytt rum i veckan, om firtids har fått tummarna ur röven. Nu kan ja inte skriva mer för reklamen är slut och filmen lockar igen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: