sminkning steg för steg


Enbart foundation
Dream matte mousse & Dream satin liquid
Ja, jag använder två olika foundations samtidigt och jag tycker faktiskt inte att det ser mycket eller överdrivet ut. Och det är väl min åsikt som räknas. Eller?

Foundation + Kajal
Och jag kör på IsaDora's kajal eftersom att den markera ögonen perfekt och det ser även bra ut. (Kanske inte utan mascara..)

Foundation + Kajal + Mascara
Mascaran jag använder mig av är Max Factor False Lash Effect och den är verkligen superbra, jag är jättenöjd med den och jag har tre stycken oanvända ifall den inte skulle finnas kvar till nästa gång jag behöver ny mascara ;)

Detta är det enda smink jag använder. Ibland kan jag slänga på lite puder också, men då brukar jag oftast inte använda foundation.


yeah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: